5 Eylül 2014 Cuma

İlk..

Merhaba ehl-i blog alemi!

Şimdi baktım böyle kimisi bir pucca salaşlığı modunda, kimisinde böyle bir entel tavırlar, efendime söyleyeyim New York Times Bestseller yazarı havaları falan a aa dedim benim neyim eksik?!  Sözlük yazarlığı kesmedi beni, haydi bir ekşın olsun diye geldik buralara bundan mütevellit. İyi mi ettik, göreceğiz..

Ya ben bu google uygulamalarına da biraz strangerim aslına bakarsanız. Şimdi ben bu yazıyı bitirip onayladığımda okuyabilecek mi herkes? Ha bir de Zeki Müren de okur mu ki?


Şimdi böyle ilk yazı falan evet ama şunları da söyleyeyim, bu blog eşcinsellik, kediler, fransız dili/kültürü/elitizmi ve hayata dair her şey üzerine şekillenecek, dutluk olarak kalmayacak  buralar yani ona göre !


2 yorum:

  1. Bi ara dut gönder bize,

    dutluğa da ihtiyacı var bu ülkenin :D

    hoş geldin dostum ;)

    YanıtlaSil
  2. dut dalından yiyilir ama :P

    sıcak bir karşılama oldu efendim, teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil